lørdag 17. januar 2009

Vest Finnmark II/ På besøk på min gamle arbeidsplass.







Så var det slik at under oppholdet på min gamle arbeidsplass, hvor jeg jobbet fra 1976- 1980 benyttet jeg muligheten å dra rundt å ta bilder. På 29 år har plassen forandret seg myyyye. Det var utrolig morro å kjøre rundt å se, å mimre....Turen dit var jo et ledd i nedleggelsen av min nåværende arbeidsplass. Vår arbeidsplass skal sammenslås med de som jobber her. For meg har jeg meddelt min arbeidsgiver at det ikke er aktuelt for meg å starte opp der. Det kunne jo vært litt OK, for det var jo her min karriere startet og her kunne den ende, men slik blir det ikke. I mars flytter jeg til mitt nye arbeidssted, til Elverum.

2 kommentarer:

Steinar sa...

Åh, välkommen söderut!

Øystein sa...

takk ,er på vei den 3 mars.