fredag 22. mai 2009

Skogens vandaler har vært på ferde.






Da vi kom til fjells på onsdag, slo følgende syn mot oss, rett foran hytta. Skogens vandaler på ferde. Så, hvem er det nå, ikke på nåværende tidspunkt vet jeg. Men om få dagen skal jeg finne ut av det. Det er slik at foran hytta går ei telefonledning for Statsskog. I løpet av våren, altså etter påske, har noen kuttet all skog under telefonledningen, i ett 5 meter bredt belte. Stubber på 50 til 80 cm står opp av bakken. Jeg skal starte på mandag med telefon til Statsskog, etter det vet jeg ikke. Disse vandaler skal rydde opp etter seg. Siste skritt blir, Nye Troms, Fremover og deretter, ja planen er klar. Jeg gir meg f..ikke.

3 kommentarer:

Steinar sa...

Helt otroligt!!
Det ser bedrövligt ut. Den som varit i farten har ingen sans för ordning. En sak är väl att rensa skogen men att lämna det såhär!?!? Jag förstår din frustration!

Ivar sa...

Er spent på resultatet av ringerunden.

Øystein sa...

jeg har sendt den over til nye-troms, så får vi se hva som skjer. kommer vel i avisen tirsdag. sjornalisten ringte idag tidlig.