lørdag 19. juni 2010

Sykkelritt idag!

http://vestmarkrittet.ack.idrett.no/modules/tinycontent/index.php?id=11
Idag deltok jeg i Vestmarkrittet i Asker. Et seedingsritt for Birkebeinerrittet. Start og mål var i Asker sentrum. 44 km på asfalt, grus og terreng. Været inneholdt 3 årstider, sol og sommer, vind og styrtregn og surt og kalt. Løypeprofilen sier vel sitt om hvordan traseen var. Med mye dårlig vær de siste dagene var terreng traseen så blaut at sykkelen måtte bæres på skulderen. På grusen var det sleipt og glatt og mye spiss stein. Ellers var det et flott variert ritt. Jeg veltet etter 500 m fra start, men det var så dumt at jeg er glad ingen kjente meg. Og kom gjennom uten punktering eller uhell av noe slag, men ingen vuvvuzela da jeg gikk over målstreken. Nå er jeg nydusjet og nyter fotballen fra Sør Afrika. God helg alle sammen.

2 kommentarer:

Steinar sa...

hahaha... ibland är det skönt att vara helt anonym! :-)
Vilken cykel använder du till ett sådant lopp som går mest på grus?

Øystein sa...

offroad'en er klart best, he he.