søndag 31. juli 2011

Santorini.

Her er der fint å være. Vi ankom igår i 30 grader og helt nydelig. Vi gikk rett i sola. Hotellet er flott, kort og godt. Idag våknet vi opp til en ny flott dag, jeg tok en løpetid til Santorinis høyeste punkt, som tok ca 90 minutter. Men igår kveld var vi i Oia, Fira, Thira, eller hva nå hovedstaden heter, kommer an på språket. En nydelig middag på en flott resturant, mixed fish, sverdsisk, reker, blekksprut, og en lokal fisk, nam nam, kort og godt. Nå er det en ny dag og vi gjør det vi har lyst på, men hva, vet jeg ikke ennå.

2 kommentarer:

Ivar sa...

Flott at dere koser dere i Syden. Her har vi også varme. Nå i kveld er det 17 grader. Herlig. Det har vært 20 tidligere i dag.

Jeg har nå jobbet hver dag siden mandag. Og det fortsetter minst ei uke til, kanskje halvannen. Men så sitter jeg igjen med fire avspasseringsdager. Kombinert med resten av feriedagene kan jeg ta tre uker fri, dog ikke på en gang. Skal ha fri i setp/okt og i nov/des. Pluss på nyåret en gang. Så det er mye ferie i vente.

Mamma hilser masse.

Steinar sa...

Och här i Svedala är jag nu inne på tredje veckan efter semestern, i Södertälje. Har varit hemma i helgen och då hade vi sånn tur att alla kunde komma hem :-) Väääldigt trevligt!
Här har vi varmt och gott (som det ska vara) mellan 20-25°C.
Nu börjar det bli riktigt tråkigt att inte få vara hemma på kvällarna!

Nåh, resan till Norge den 20:e ser jag fram emot och är gott att tänka på i deppiga stunder.

Njut av Grekland! (det gjorde vi)