torsdag 17. juli 2008

Og naa er jeg fremme i Juba.

Da er jeg paa plass pa kontoret og igang igjen.
Idag gikk alt som det skulle. Sjekket inn i KRT kl 0630 og avgang kl 0800.
Idag floy jeg en Beachcraft, 19 seter, og turen tok 3 timer, puhh, men det gikk fint.
Jeg fikk bakseterekka for meg selv, saa det var behagelig. Vi var bare 12 passasjerer.
Naa er jeg fremme og her i Juba er det +35 og overskyet. Det har regnet mye for det er vanndammer overalt. Men det er behagelig plusstemperatur.
Naa er det tilbake til jobben igjen og det er mye som skal tas tak i etter 3 uker hjemme.
Saa naa er jeg igang og dere lesere faar bare folge med, jeg skal prove aa blogge saa ofte som mulig om dagliglivet her i Juba.
Denne blogen er heldigvis enklere aa faa til enn den forrige (se linken nedenfor)

Ingen kommentarer: