onsdag 16. juli 2008

Sitter fortsatt i Khartoum å venter på avgang......

OK, som overskriften sier så sitter jeg fortsatt i KRT å venter på avgang til Juba.
Jeg møtte til avtalt tid på FN delen av flyplassen til avtalt tid kl 0615.
Sjekket inn og alt så greit ut. Flighten til WAU, KADUGLI og El-FASHER i DARFUR gikk i henhold til ruta.
Men vår flight til Juba ble kansellert av tekniske årsaker. Det fikk vi vite kl 0830.
Da var det bare å ringe admin offiseren i Norway House å be han hente meg. Norway House er bare 5 minutter unna flyplassen.
Så bar det til FN HQ'et for ny billett til Juba. Det fikk jeg og nå skal jeg reise i morgen tidlig kl 0800.
Så da prøver jeg på nytt, men denne gang går det nok greit. I morgen er det satt opp en ekstra flight for oss 50 passasjerer som skulle til Juba.
Jeg ser iallefall frem til å komme "hjem" til Juba igjen. Forresten, idag er det 4 uker til jeg er hjemme igjen.

Ingen kommentarer: