fredag 12. september 2008

Fredag og weekend...


Saa var det og weekend igjen...... min siste her.

Igaar var det skalkeparty blandt oss skandinaver. Flere av oss skal paa reise, men jeg er den eneste som skal sjekke ut for godt, de ovrige norsk svenske skal paa ferie.


Saa da var det tid aa tomme kjoleskap og lager for mat som gaar ut paa dato. Jeg fant i mitt kjoleskap, en halv ketshup, litt sennep, og utrolig nok, en halvt glass sennepssild (tror det har havnet i mitt kj.skap sist onsdag), en pakke polser (importert fra ett eller annet land). Den pakken ble stekt godt.

Alle stilte med litt og tilslutt ble alle 12 gode og mette.


Idag tidlig reiste min gode kollega, John Mendoza tilbake til Yei etter et kort besok i Juba. Vi har jobber sammen i 7 maaeder og er blitt gode venner. Han er sjo offiser fra Filipinene.
Dette blir nok det siste blog innlegget fra Juba, om noen korte strakser maa jeg avslutte utklareringen, avlevere nokkel til kontoret til camp kommandanten og da er jeg ute for godt.
Sondag kl 1600 flyr jeg til Khartoum, vi knottes derfra.

Ingen kommentarer: