mandag 8. september 2008

Weekend over...... start paa siste uke i Juba.

Weekend er over, og denne helg saa jeg frem til innkassering av 3 poeng mot Island paa Ullevaal.
Men den gang ei.....igjen.
Atter ei mesterskapskvalifiseing er startet uten den gode foelelsen, desverre, hvorfor?????

For et par uker siden skrev en nettavis etter RBK og VIF's kamp paa Lerkendal,"unggutta paa U21 midtbanen kler av landslagsgutta i kampen"

Maa vaere lite hyggelig lesning for disse spillerne som er fast paa vaart nasjonale team.
Men kapteinen har jo sagt at slik kritikk i media ikke betyr noe, hvorfor???
Jo, fordi plassen er ikke truet av noen andre saa lenge laget ledes slik det gjor.

Saa, mange har nok tenkt tanken at, hvorfor ikke bytte ut A-landslaget med U21?
La unggutta faa bruke denne kvalifiseringen paa aa bli herdet til neste EM runde. Da er de modne.
For dette lopet ser ut til aa vaere kjort foer det har startet.

Nok om den saken.
Idag er starten paa min siste uke i Juba. Utsjekks prosedyrer etc skal gjennomfores og jeg regner med aa sluttfore den paa fredag.
Avreise til Khartoum paa sondag for en ny runde med prosedyrer.
Men forst her i Juba. Alle kontoter skal utklarere deg med signaturer. Ganske hyggelig for du faar tatt adjoe med alle paa den maaten.
Saa naa er jeg igang.

1 kommentar:

Ivar sa...

Nå går vel dagene tregere og tregere, antar jeg.