fredag 17. oktober 2008

Travel tid for den hjemkomne.





En hjemkomst fra utlandet medbringer mye arbeid, eller for å si det som det er. Det er masse arbeid som skulle vært gjort i løpet av ett år, naturligvis. Etter at jeg kom hjem med nybrukt varebil, har jeg vært satt i diverse transportoppdrag. Tirsdag var Hege og jeg i den byen der folk kjøper fyrstikk. Vi var hos en møbelhandler (ikke Engen) å hentet noen møbler som skulle til Narvik. Igår torsdag var det store og småe ting i nærområdet å utføre, transportere. Idag har Hege og jeg vært i Efjorden med møbler til hytta.

Faktisk var planen å reise til Altevatn igår å montere badstuovn, men det utsatte jeg til over helga, da blir det full fart der.

3 kommentarer:

Steinar sa...

Otroligt fina bilder.
Vad är det för låda på översta bilden?

Øystein sa...

He he, det er et skjenk, som Hege har hatt hjemme,så kjøpte hun ny i Harstad, og den hun hadde skulle til Efjorden.

Steinar sa...

Ah, nu ser jag ju när jag förstorar bilden.
Trodde du hade gjort en fiskerök eller nåt...
:-/