lørdag 15. november 2008

Tid for jobb igjen...på Kirkenes.







Igår morges kl 0700 startet vi fra Narvik, på tur til Kirkenes. Været var topp, i Narvik -9, Kiruna -15, Karesuando -15, Sudjavarre he he he -15, Mounio -14, Levi -13 (world cup alpint idag og mye trafikk) Inari -12, Kirkenes -8. Så da er reiserute klar. Vi var fremme kl 1830, det var 900 km på flotte vinterveier. På Hesseng, her hvor jeg har mitt lille krypinn var alt som før. Bare se på bildene. Idag skal vi en tur til byen, blandt annet på Spar kjøp, som har et svært butikkutsalg, som er populært å besøke av og til.

3 kommentarer:

Steinar sa...

Kan tänka mig att det är skönt att vara tillbaka igen?!
Temperaturskillnaden är väl ca 50`C? mellan Sudan och Kirkenes.

Ivar sa...

Skjønt og skjønt...

Jeg foretrekker en vinter med 0-minus5 og ikke konstant minus 20 over flere uker.

Ivar sa...

Jeg oppdaget at det står "jag sa" og "jeg sa", så jeg tenkte det kunne være greit å endre, slik at "jeg" er identifisert. Lurer på hvordan du har fått til bildet på innleggene, Steinar.