fredag 14. august 2009

Premier League start lørdag 16 august 2009.

I morgen er det er det atter en stor dag for oss fotballidioter. Da er det seriestart i den engelske premier league. Jeg gleder meg stort til det. Jeg er akkurat nå i Oslo, jobber litt på Haugenstua, men har en plan for morgendagen fra kl 1600. Tenker det blir Bohemen og seriestarten. Helgens desiderte storkamp går på White Hart Lane søndag kl 1700, den kampen skal jeg se på Lokket på Elverum. Lykke til alle Spursfan, dere andre supportere uten peiling på fotball kan seile deres egen sjø!!
Men lykke til og god bedring.

7 kommentarer:

Maud sa...

Oi oi oi , nu må du være forsiktig at du ikke få hjerteinfarkt.

heia Liverpool.

(Ivar står her og gliser, og sier heia Manchester United.)

Øystein sa...

sjærsp dåkker

Hege sin blågg:-) sa...

ja helt eni; SJÆRP DÅKKER... D inkludere dæ å pappa..
Gunners Gunners Gunners

Øystein sa...

blææhhh t dåkker aille

Maud sa...

Jeg mener det jeg sa i forige blogg bortsett fra det med Liverpool. Jeg heier alltid på ditt lag når det er på tv og spiller.

Øystein sa...

fint, morsan, du er den eneste i familien som har skjønt det. du skulle vært medlem i "spurs" du.

Øystein sa...

endeli ble vi alle eni om at på white harte lane spilles fotball spilles på toppnivå, vi samles alle om ett lag i england, ikke arseal, mjunaitd, lrvvpool, men spurs, takk for det.