lørdag 19. desember 2009

For en bursdag!!!

Blackburn- Tottenham 0-2.
Nok om det, en klar seiere på en dag som denne.

Men jeg kan ikke fri meg fra å kommentere ett par hendelser de siste ukene.
- for kort tid tilbake tapte Man United hjemme for Burney med 1-0. Oi for et liv det ble fra dusten Ferguson, (Sir) kyss meg ... da var dommeren en dust. Spillerne hans gjorde jobben.
- så sist uke stilte Wolverhampton opp med reservelag på Old Trafford og tapte 0-3. Hva med det, jo da var alt OK, wovles manageren ble omfavnet av Sir'en.

- så en annen manager som ikke er helt seg selv. Arsene Wenger i Arsenal. Etter 3-0 tapet til Wolves, som er kommentert ovenfor, så måtte han klager sin nød etter at Arsenal spilte uavgjort mot Everton hjemme. "nå må vi ikke bare vinne alt men også kjempe mot de lag som legger seg flat for United" har du hørt på makan?? Nei ikke jeg.

- idag tapte United borte for Fulham og 3 nordmenn, mon tro hvem som har skylden for det tapet, bortsett fra hans egne spillere.

Dustene i sjefsstolene på Old Trafford og Emirates stadium, dere burde ... ... ....... ..... ..
Det oversetter jeg ikke for det er ikke pent.

Men tilslutt, for en dag. Gutta i Spurs dro på julebord til Dublin tirsdag, det hjalp, vi vant og er happy med det.

Nå skal Arsenal spille mot Hull og jeg venter ikke med innlegget til etter kampen. Taper Asenal, så har jeg ett innlegg til å tilføye på denne blog, vinner de er alt OK, dommeren osv.

Ingen kommentarer: